Een opdrachtgeefster met een log vraagt me of het nodig is dat het log weer geupgrade wordt. Ik antwoord terug dat ik wel even zal kijken en het eerst op mijn eigen log zal proberen. Zo gezegd zo gedaan. Database backuppen, belangrijkste bestanden en hopla de upgrade erover. Vervolgens krijg ik een foutmelding. Ik ga aan het zoeken, maar niet goed en voor ik het weet ben ik de hele dag in de weer met het log. Zover zelfs, dat ik alles van de server haal en het er weer opnieuw opzet. Het lijkt te werken, ik zie mijn log weer. Maar als ik dan weer naar het admin-deel wil krijg ik weer die eerste foutmelding. Maar ondertussen ben ik dáár al zoekend iets over tegen gekomen. Ik verander nu 1 regel ergens en gelijk doet alles het weer. Volgende keer dus gelijk eerst in de supportfora kijken en dan pas zelf gaan puzzelen. Maar ik ben er weer 🙂
Reacties
Ik vind het leuk als je reageert. Reacties worden niet direct geplaatst. Ik lees ze wel allemaal. Als je je reactie privé wilt houden.. geef dat dan aan. Dan verschijnt je reactie niet op de website.
oei 🙁
ik voel me al behoorlijk schuldig….
@ Jeanne: niet doen, want het was wel een belangrijke upgrade. Dat ik nu zo eigenwijs ben om gewoon zelf naar een oplossing te zoeken ipv gelijk op hun supportforum te gaan kijken en daar direct de oplossing te vinden….